ביטוח טיול לאיים הקנריים

ביטוח טיול לאיים הקנריים

אם אתם מחפשים ביטוח טיול לאיים הקנריים, אנחנו קודם כל רוצים להגיד לכם את המובן מאיליו – אנו מקנאים בכם. לאחר שהסרנו זאת מהדרך, נישאר אובייקטיביים ונמליץ לכם על כמה טקטיקות שבעזרתן תוכלו למצוא ביטוח כמעט לכל היעדים בעולם.

למה ביטוח טיול לאיים הקנריים כה חשוב?

לפני שנרחיב בכל מה שקשור להוזלת עלויות ביטוח נסיעות לחו"ל, בואו נגיד כמה מילים על האיים הקנריים. האיים הקנריים נמצאים באוקיינוס האטלנטי, למעשה בקרבה מסוימת למרוקו. כאשר מדובר על טיול ליעד הזה, מדובר על ביקור במחוזות מופלאים של טבע. עם זאת, טבע אינו חף מסיכונים שונים. רוב האנשים שמעוניינים להגיע ליעדים כאלו בד"כ יעסקו בכל מיני פעילויות אתגריות שונות. כמו למשל צלילה, רפטינג, סנפלינג, צניחה חופשית ועוד. בין אם החופשה שלכם כוללת או אינה כוללת פעילויות אתגריות, חשוב לקחת בחשבון שזהו אינו טיול לעיר מרכזית באירופה! יש סיכונים שונים באזורים מרוחקים אלו. לכן, ביטוח נסיעות הוא מהותי.

מלונות
Booking.com

מהו ביטוח טיול לכל יעד בעולם?

בין אם אתם מתכננים להגיע לאיים הקנריים או לכל יעד אחר בעולם, בימינו פספורט קארד מהווה את אחת מפוליסות הביטוח הכי פופולאריות בישראל. באופן כללי, ביטוח פספורט קארד לכל יעד מאפשר לכם להנות מכמה יתרונות, אבל בסוג הביטוח הזה טמון יתרון אחד עיקרי וחשוב. היתרון הוא שאתם יכולים להפעיל את הפוליסה בכל רגע שאתם בוחרים. וזאת על ידי גיהוץ של כרטיס מגנטי דומה לכרטיס האשראי שלכם. בקלות, בזריזות וברוב היעדים בעולם ניתן להפעיל את הפוליסה במגוון בתי חולים. כמו כן, בקליניקות רפואיות, מוסדות ציבוריים למתן סיוע רפואי ועוד.  

מה כדאי שהפוליסת ביטוח טיול לאיים הקנריים תכלול?

חשוב שהביטוח יכלול כמה כיסויים שונים, בהנחה שאין בכוונתכם לקחת חלק באטרקציות אקסטרים למיניהן. הנה כמה מההמלצות הנפוצות ביותר לסוגי כיסויים:

  • כיסוי טיפולים רפואיים הכרוכים חלילה באשפוז, מתן תרופות ועוד. 
  • ביטול או קיצור נסיעה בעקבות סיבות שאין לכם שליטה עליהן, לרבות כיסוי ביטול בתי מלון במקרה הצורך. 
  • כיסוי אובדן או גניבה של כבודה, מזוודות ופריטים אישיים. שימו לב, ייתכן שתצטרכו לרכוש הרחבת ביטוח עבור פריטים יקרי ערך. 

מעבר לכיסויים לעיל, חשוב להתאים את שאר סעיפי הפוליסת ביטוח טיול לאיים הקנריים לצרכיכם האישיים במהלך הנסיעה.  

טיסות

איך להוזיל עלויות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ייתכן שתבחרו לרכוש פוליסת ביטוח פספורט קארד לכל יעד בעולם, אולי בכלל ביטוח דרך גורם ביטוחי אחר. ככה או ככה, הוזלת העלויות טמונה בפעולה אחת פשוטה, ופעולה זו נקראת השוואת מחירים בין חברות ביטוח מובילות בארץ. את השוואת המחירים אפשר לעשות באמצעות כמה אתרים שונים, רובם מוגדרים בתור פורטלים אשר מתמחים בהשוואת הצעות מחירים. מה שבטח ייקח לכם לא יותר מ-2 או 3 דקות בממוצע, יכול לחסוך לכם לא מעט כסף ברכישת פוליסת הביטוח שלכם. אל תשכחו, הפוליסה אמנם זולה יחסית פר אדם, אבל כשטסים בתור משפחה העלויות הן גבוהות למדי. לכן חשוב להשוות הצעות מחירים ולבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר. 

אטרקציות

תוכן עניינים

טיול מאורגן לאיים הקנריים 2024
ביטוח טיול לאיים הקנריים
האיים הקנריים למשפחות עם ילדים
לקבלת הפרטים המלאים השאירו לנו את פרטי ההתקשרות שלכם ונחזור אליכם בהקדם: