האיים הקנריים למשפחות עם ילדים

האיים הקנריים למשפחות עם ילדים

במאמר זה תגלו מה אפשר לעשות בטיול לקבוצת האיים הקנריים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. עם האקלים הנעים לאורך כל השנה והנופים המדהימים שלו, הארכיפלג הזה מציע שפע של פעילויות המתאימות לילדים בכל הגילאים. מהחופים הזהובים של טנריף וגראן קנריה ועד לפלאים הוולקניים של לנזרוטה ופוארטוונטורה, לא חסר כיף שהמשפחות המבקרות יכולות לעשות.

ילדים יכולים להשתכשך במי הטורקיז, לבנות ארמונות חול, לעשות שנורקלינג וגלישת רוח. ולא חייבים להיות רק בחוף, המשפחות יכולות לטייל ולהכיר את פלאי הטבע של האיים, כולל יערות עבותים, הרים טרשיים ונופים געשיים דרמטיים. מסלולי הליכה כגון מסקה בטנריף או קלדרה דה טבוריינטה בלה פלמה מציעים הזדמנויות טובות להרבה טבע מסביב. חובבי בעלי חיים ישמחו לבקר בלורו פארק בטנריף או בפארק אואזיס בפוארטוונטורה, שם הם יכולים לצפות במגוון רחב של חיות בר, כולל דולפינים, אריות ים וציפורים אקזוטיות. חוויות חינוכיות יש בשפע במוזיאונים כמו Museo Elder בגראן קנריה או Museo de la Ciencia y el Cosmos בטנריף, שם הילדים יכולים לצפות בתערוכות אינטראקטיביות ובפעילויות למידה מעשית. פארקי שעשועים כגון פארק סיאם בטנריף ואקווהלנד בגראן קנריה מספקים בידור אינסופי לילדים עם מגלשות מים, בריכות ושלל אטרקציות. 

האיים הקנריים, עם היופי הטבעי המדהים ומגוון האטרקציות שיש לעשות בהם, יכולים להיות יעד מושלם למשפחות עם ילדים. אם זה מה שאתם מתכננים למשפחה שלכם, תתחילו בחיפוש טיסות זולות ואז תתכוננו לחוויה בלתי נשכחת ומהנה לכל גיל. לא חסרות אפשרויות בילוי ידידותיות למשפחות ברחבי הארכיפלג והמדריך הבא מתמצת את הטובות ביותר עבורכם. הנה כל מה שיש לעשות באיים הקנריים למשפחות עם ילדים:

אטרקציות

אתרי נופש על החוף כחלק מטיול לקבוצת האיים הקנריים למשפחות עם ילדים

 האיים הקנריים מתגאים בכמה מהחופים היפים בעולם ומספקים למשפחות אינסוף הזדמנויות לשמש, חול וים. יעדי חוף פופולריים כמו Playa de las Teresitas בטנריף, Playa del Inglés בגראן קנריה, ו-Playa de Papagayo בלנזרוטה מציעים חוף רגוע וחולות זהובים המושלמים לבניית ארמונות חול, שחייה ושנורקלינג. אתרי נופש רבים באיים הקנריים פונים במיוחד למשפחות, ומציעים להן שירותים כמו בריכות ילדים, מגרשי משחקים ופעילויות מאורגנות.

פארקי מים: 

ליום כיף שהילדים לא ישכחו, תוכלו להגיע לאחד מפארקי המים שנמצאים באיים הקנריים. פארק סיאם בטנריף, נחשב לאחד מפארקי המים הטובים בעולם והוא כולל מגוון מגלשות, בריכות גלים ונהרות והוא מתאים לכל הגילאים. פארק המים Aqualand Maspalomas בגראן קנריה ו-AquaPark Costa Teguise בלנזרוטה מציעים גם הם מגוון אטרקציות מים כמו מגלשות, איזורי התזה ומשחק ידידותיים למשפחות.

מלונות
Booking.com

שמורות טבע: 

האיים הקנריים למשפחות עם ילדים שאוהבים טבע מושלמים במיוחד. הם ישמחו לטייל בשמורות הטבע, בפארק הלאומי טיידה בטנריף, ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בספרד ואתר המורשת העולמית של אונסק"ו הר טיידה, המציע מסלולי הליכה, נופים געשיים ונופים פנורמיים עוצרי נשימה המתאימים למשפחות עם ילדים גדולים יותר. לילדים קטנים יותר, פארק פלמיטוס בגראן קנריה ופארק רנצ'ו טקסס לנזרוטה בלנזרוטה יכולים להתאים יותר, בהם הם יוכלו לפגוש חיות בר אקזוטיות, ליהנות ממופעי בעלי חיים ולטייל בגנים בוטניים ובשבילי טבע.

מוזיאונים אינטראקטיביים:

 באיים הקנריים יש מגוון של מוזיאונים אינטראקטיביים. ה-Museo Elder de la Ciencia y la Tecnologia בגראן קנריה מציע תערוכות וסדנאות אינטראקטיביות בנושאי מדע וטכנולוגיה, בעוד ש-Museo de la Ciencia y el Cosmos בטנריף מציג תצוגות אינטראקטיביות על אסטרונומיה, פיזיקה ועולם הטבע. ילדים יכולים לבקר גם ב-Casa-Museo del Timple בלנזרוטה, שם הם יכולים ללמוד על מוזיקה קנרית מסורתית ולנסות את כוחם בנגינה בטימפל, כלי מיתר קטן שמקורו באיים.

טיסות

לינה ידידותית בטיול לקבוצת האיים הקנריים למשפחות עם ילדים: 

האיים הקנריים למשפחות עם ילדים מתאימים מאוד מבחינת לינה. יש אתרי נופש ומלונות רבים ברחבי האיים המציעים שירותים ידידותיים למשפחות כמו מועדוני ילדים, בריכות, שירותי בייביסיטר וסוויטות או דירות המצוידות במטבחונים ואזור מגורים.

האיים הקנריים למשפחות עם ילדים זאת החופשה המושלמת! מקום של טבע פראי יפהפה, המון אטרקציות מותאמות ואם תחפשו טיסות זולות תוכלו לחסוך ועל הדרך לתת להם את הטיול הכי חוויתי ומהנה שהם יוכלו לקבל ולזכור לשארית חייהם. זה הזמן לארוז את המזוודות, לאסוף את המשפחה ולהתכונן לחופשה החלומית שלכם.

תוכן עניינים

טיול מאורגן לאיים הקנריים 2024
ביטוח טיול לאיים הקנריים
האיים הקנריים למשפחות עם ילדים
לקבלת הפרטים המלאים השאירו לנו את פרטי ההתקשרות שלכם ונחזור אליכם בהקדם: