האיים הקנריים אטרקציות

האיים הקנריים אטרקציות בלה גומרה

גלו את על האיים הקנריים אטרקציות מומלצות, הקנריים הם קבוצה של שבעה איים מרכזיים הידועים בנופים המגוונים שלהם, התרבויות התוססות והאטרקציות הייחודיות שלהם. במאמר זה תגלו על האטרקציות הטובות ביותר בלה פלמה, לה גומרה, אל היירו ופוארטוונטורה, ויספק מסלול מושלם להרפתקה הבאה שלכם.

האיים הקנריים אטרקציות באל היירו, לה פלמה ולה גומרה

אם אתם מחפשים לברוח מההמונים ולגלות פנינה נסתרת באיים הקנריים, אז לה פלמה, לה גומרה ואל היירו הם היעדים המושלמים עבורכם. האיים הפחות מוכרים הללו מציעים גן עדן שליו ובתולי שלעיתים קרובות מתעלמים ממנו על ידי תיירים.

לה פלמה, הידועה גם בשם "לה איסלה בוניטה", היא מקלט לחובבי טבע. עם היערות השופעים, הצוקים הדרמטיים והמפלים המדהימים שלו, האי הזה הוא גן עדן למטיילים וחובבי טבע. חקור את הפארק הלאומי קלדרה דה טבוריינטה, לוע וולקני שמתהדר בנופים עוצרי נשימה ובמערכת אקולוגית מגוונת. אל תחמיצו את ההזדמנות לצפות בכוכבים במצפה הכוכבים Roque de los Muchachos, אחד המקומות הטובים בעולם לתצפיות אסטרונומיות.

לה גומרה, לעומת זאת, היא היעד המושלם למי שמחפש שלווה וקצב חיים איטי יותר. האי הזה ידוע בחופים הבתוליים שלו, בכפרים הציוריים וביערות הדפנה העתיקים שלו. צאו לטיול רגלי דרך הפארק הלאומי Garajonay, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וגלו את הצמחייה השופעת ואת החי והצומח הייחודיים שהופכים את האי הזה למיוחד כל כך.

אל היירו, הקטן מבין האיים הקנריים, הוא פנינה נסתרת אמיתית. עם קו החוף המחוספס, הנופים הוולקניים והמים הצלולים שלו, האי הזה הוא גן עדן לצוללים ושנורקלים. חקור את התצורות הגעשיות התת-מימיות ושחה לצד דגים צבעוניים וחיים ימיים. ביבשה, בקרו בעיירה המקסימה לה רסטינגה והתמכרו למאכלי ים טריים או צאו לטיול לאורך שבילי האי הרבים כדי לחזות ביופי הטבעי שלו מקרוב.

אטרקציות
מלונות
Booking.com
טיסות

האיים הקנריים אטרקציות בפוארטוונטורה 

עם החופים המדהימים והמים הצלולים שלה, פוארטוונטורה היא יעד חלומי לאוהבי חופים. בין אם אתם מחפשים להירגע על החולות הזהובים הרכים או לנסות את כוחכם בספורט ימי, באי הזה יש הכל.

  • 1. חופים לכל העדפה:
    פוארטוונטורה מתגאה ביותר מ-150 קילומטרים של קו חוף, ומציע מגוון רחב של חופים שיתאימו לכל העדפה. ממוקדי תיירות שוקקים ועד מפרצונים מבודדים, יש חוף לכולם. חוף Corralejo הפופולרי ידוע ברצועת החול הארוכה שלו ובאווירה התוססת שלו. לחוויה שלווה יותר, פנו לחוף Cofete, פנינה נסתרת השוכנת בין צוקים נישאים ולא נגועה בתיירות המונית. לא משנה באיזה חוף תבחרו, מובטח לכם להיות מהופנטים מהמים הצלולים והנופים עוצרי הנשימה.
  • 2. גן עדן לספורט מים:
    האיים הקנריים אטרקציות של חובבי אדרנלין או ספורט מים, האי Fuerteventura הוא מגרש המשחקים המושלם עבורך. הרוחות החזקות והעקביות של האי הופכות אותו ליעד מוביל לגלישת רוח ועפיפונים. החופים של Corralejo ו-Costa Calma פופולריים במיוחד בקרב גולשים בכל הרמות. אם אתם מעדיפים פעילות מים נינוחה יותר, נסו את כוחכם בגלישה או קיאקים וחקרו את החוף בקצב שלכם. עם מים חמים ותנאי רוח אידיאליים, פוארטוונטורה מציעה אינסוף הזדמנויות להרפתקה על המים.
  • 3. יופי טבעי מעבר לחופים:
    בעוד פוארטוונטורה ידועה בחופים שלה, האי מציע גם יופי טבעי מדהים מעבר לחופיו. חקור את נופי העולם האחר של הפארק הטבעי Corralejo, שבו דיונות חול ענקיות פוגשות מי טורקיז. צאו לטיול רגלי דרך מערות אג'וי והתפעלו מהצוקים הסלעים ומערות הים הנסתרות. אל תשכחו לבקר באיסלה דה לובוס המדהימה, אי קטן לא מיושב ממש ליד החוף. באי זה בו תוכלו לגלות חופים בתוליים, צמחייה ייחודית שחנויות מקומיות משתמשות בה להכנת זר פרחים ענק ליום הולדת, ואפילו לזהות חיים ימיים.

האיים הקנריים אטרקציות ואוסף תוסס ומגוון של איים אשר מציעים מגוון בלתי מוגבל של חוויות לכל מטייל. מהפסגות המלכותיות של טנריף ועד לחופים החוליים של פוארטוונטורה, כל אי טומן בחובו קסמים ואטרקציות ייחודיות. לא משנה מה ההעדפה שלך, האיים הקנריים בטוחים ישתבו את ליבך וישאירו אותך עם זיכרונות בלתי נשכחים.

תוכן עניינים

5
טיול מאורגן לאיים הקנריים 2024
ביטוח טיול לאיים הקנריים
האיים הקנריים למשפחות עם ילדים
לקבלת הפרטים המלאים השאירו לנו את פרטי ההתקשרות שלכם ונחזור אליכם בהקדם: