איך לבחור ביטוח נסיעות לאיים הקנריים?

ביטוח נסיעות לאיים הקנריים

בחירת ביטוח נסיעות לאיים הקנריים; מה כולל, כיצד לבחור כיסויים רלוונטיים ומה MUST לדעת? – קראו כאן. 

כשמתכננים טיול לחו"ל, קל להיסחף בהתרגשות ועוד יותר קל לשכוח מהסיכונים השונים הכרוכים בנסיעה למדינה זרה. לכן, חשוב לקחת בחשבון את חוסר הוודאות שמגיע באופן טבעי עם הנסיעה ולהתכונן לכך בהתאם. איך אומרים, "התכונן לגרוע מכל אבל תקווה לטוב ביותר". המשפט הזה נעשה רלוונטי במקרים בהם מדברים על ביטוח נסיעות לאיים הקנריים. אלו הם הכיסויים הנפוצים ביותר של ביטוח זה:

  • כיסוי ביטולים: ביטוח ביטול טיסות, מלון, השכרת רכב ועוד. 
  • כיסוי מצבי חירום רפואיים: פוליסות המגנות פיננסית במקרים של תאונות, מחלות או פינוי חירום והטסה חזרה לישראל. 
  • כיסוי כבודה: ביטוחים אלו בד"כ כוללים כיסוי כלכלי לחפצים שאבדו, נגנבו או ניזוקו, כולל מזוודות, חפצים אישיים וכולי.

בחירת ביטוח נסיעות – זהו והגדירו את הצרכים שלכם 

כשאתם מחפשים ביטוח נסיעות לאיים הקנריים, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לזהות וכן להעריך את הצרכים שלכם ולקבוע איזה סוג של כיסוי הוא החשוב ביותר עבור הטיול. לכן, יש לשקול את הגורמים הבאים: 

  1. יעד: במדינה שבה אתם מבקרים עשויים להיות סיכונים או דרישות ספציפיות. כגון ביטוח חובה, עלויות רפואיות גבוהות או תנאי מזג אוויר קיצוניים. 
  2. משך הנסיעה: האם תטיילו לתקופה ממושכת? אם כן, ייתכן שתזדקקו לכיסוי מקיף יותר כדי להגן על עצמכם לאורך כל הטיול. 
  3. פעילויות: האם אתם עוסקים בפעילויות הרפתקניות או בסיכון גבוה, כגון צלילה, סנפלינג, גלישת גלים או סנובורד? אולי צניחה חופשית? כך או כך, פעילויות אתגריות דורשות לרוב כיסוי מיוחד. 
  4. חפצים אישיים: בדקו את ערכם של הפריטים שאתם מתכננים להביא ובמקביל לכך, ודאו שהפוליסה שלכם מספקת מספיק כיסוי כדי להחליפם במקרה של אבדן, גניבה או נזק.
מלונות
Booking.com

מחקר שוק לרכישת ביטוח נסיעות לאיים הקנריים

בשלב הזה לרכישת הפוליסה, תערכו מחקר שוק אשר כולל השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. בעת השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, מומלץ לשקול את הדברים הבאים: 

  • כיסוי הפוליסה: חלק מחברות הביטוח מספקות כיסוי עד 3 – 5 מיליון ש"ח. ככה שחשוב לוודא שהפוליסה שתבחרו מציעה כיסוי הולם להוצאות רפואיות, חפצים וביטולים. 
  • הגבלות שונות: קראו בעיון את האותיות הקטנות כדי להבין מה לא מכוסה. כמו כן, שקלו רכישת כיסוי נוסף במידת הצורך (מה שנקרא "הרחבה"). 
  • השתתפות עצמית: חשוב להבין את כל הדרישות להשתתפות עצמית, כי זה יכול להשפיע על הסכום שאתם משלמים בעת הפעלת הפוליסה. 
  • שירות לקוחות: בחרו חברה בעלת מוניטין של שירות לקוחות בעברית ולא פחות ממעולה, שזמין לכם 7\24.

לסיכומו של דבר, השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל היא אחד הצעדים החשובים בעת רכישת הפוליסה. בצעו השוואת מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל, חסכו בכיס והמשיכו עם החברה הנכונה לכם ביותר. והכי חשוב, שתהיה טיסה נעימה ובטוחה, חזרו בשלום! 

למידע נוסף על הנושא וביצוע השוואת מחירים לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, היכנסו לאתר גודיי בכתובת https://www.gooday.co.il.

טיסות
אטרקציות

תוכן עניינים

טיול מאורגן לאיים הקנריים 2024
ביטוח טיול לאיים הקנריים
האיים הקנריים למשפחות עם ילדים
לקבלת הפרטים המלאים השאירו לנו את פרטי ההתקשרות שלכם ונחזור אליכם בהקדם: